reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Eva Faithová

Eva Faithová

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som bytosť tešiaca sa z maličkostí. Žijem tu a teraz a snažím sa vychutnať si každú chvíľku v živote na 120 percent. Milujem svoju rodinu a ľudí, ktorí mi počas života maľujú farebné dúhy... Zoznam autorových rubrík:  Cez kľúčovú dierku - príbeh naSúkromnéNezaradené

reklama

Cez kľúčovú dierku - príbeh na

Cez kľúčovú dierku - 2.časť

Eva Faithová

Cez kľúčovú dierku - 2.časť

Po večeri sme sa pobrali domov. Rovnako ako pred vyše tridsiatimi rokmi sme sa vracali domov po vlastných. Žiaden taxík, či Jurajovo auto. Bola to prechádzka ako za starých dobrých čias. Ale nejaké rozdiely by sa predsa len našli. Tentoraz mi dvere reštaurácie neotváral môj priateľ, ale môj fantastický trochu šedivý manžel. Nevychádzali sme z budovy, ktorá dýchala komunizmom, ale z noblesnej reštaurácie, v ktorej sme si pochutnali na výborných špecialitách. Keďže jedlo obaja milujeme, bol to veľký zážitok aj pre naše chuťové poháriky a maškrtné jazýčky. Čakalo ma ešte jedno prekvapenie a to mi veru vyrazilo dych. Bol to darček, na ktorý by sme si ako dvadsaťročný určite peniaze nenaškriabali. Prekvapením bola dovolenka na ostrov Bora Bora. Oči mi skoro z jamôk vypadli. A keď môj muž dodal, že odlietame o dva dni, k vypadnutým očiam sa pridala aj moja padnutá sánka.

  • 15. dec 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 915x
  • 0
Cez kľúčovú dierku - 1.časť

Eva Faithová

Cez kľúčovú dierku - 1.časť

Neviem, čo ďalej. Chýbaš mi práve. Kde si sa podel? Neviem, čo ďalej. Počkáš ma hore? Nechápem tomu. Neverím, že tvoj pohľad nezbadá zore. Čierna tma obmýva deň. Aj keď slnko svieti, moje šťastie zhaslo s tvojím odchodom. Vyhasla svieca. Nedokážem zapáliť plameň. Už nezasvietiš.  Slnečné lúče pálili na čierne odevy smútiacej rodiny a priateľov. Bola horúca augustová sobota. Deň, keď ľudia odchádzali so svojimi rodinami na kúpaliská a dobrodružné výlety. Moje dobrodružstvo pominulo. Moje dobrodružstvo leží len tak nehybne. Vyzerá ako by len spal. Ja stále čakám, že pohne čo by len očným viečkom. Čakám, že ma práve on preberie z tejto nočnej mory a pripraví mi rannú kávu. Kávu, ktorú sme obaja neskutočne milovali.

  • 3. dec 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 758x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu