Keď do obchodu vstúpi muž je to celkom iné. Muž už doma vedel, čo mu v šatníku chýba. Ak bol presvedčený, že potrebuje rifle, košeľu, nejaké tričká a opasok, tak z obchodu z týmto artiklom vychádza. Keby žena išla s rovnakou víziou do obchodu, za predpokladu kúpiť si rovnaký sortiment vecí, neverte tomu, že by vychádzala s tým, čo si plánovala kúpiť. Ak by kúpila len polovicu z toho, bol by to úspech. Ženy na rozdiel od mužov kúpia ja to, čo nepotrebujú, respektíve pociťujú túžbu zásobiť oblečením aj zvyšnú časť rodiny, ktorá sa tour de shopu nemohla zúčastniť.
Žena nakupuje rýchlejším tempom ako muž, pretože má potrebuje navštíviť viac obchodov. Muž si radšej dlhšie premeriava tovar a často sa potrebuje uistiť o tom, že mu ním vybraté sako či košeľa dobre sedí. Žena si naloží desať kúskov oblečenia na ruky a uteká s tým do kabínky, kým muž si s ľahkým krokom vykračuje s tromi košieľkami na vešiačiku smerom ku kabínke. Niekedy sme počúvali o tom, že ženy sú tie, ktoré si nákupy užívajú a muži zase tí, ktorých nakupovanie vôbec nebaví.
To, že muž nerád nakupuje považujem za mýtus. Veď, skúste si aj vy lepšie všímať správanie mužov a žien počas nakupovania. Niekedy možno natrafíte na komickejších, inokedy na solídnych ľudí, no to ako sa správajú počas nakupovania, o nich prezradí viac ako by sme čakali.