reklama

Blázniť sa je ľudské. Tak prečo nie?

Dnešná spoločnosť nám určuje isté mantinely odkiaľ a kam. Riadime sa podľa určitých noriem, zákonov či etických princípov. Presnejšie povedané snažíme sa podľa toho riadiť. Nechcem teraz písať o tom, aký zlý či dobrý je svet a ani o tom, aká zlá je spoločnosť. To nám dennodenne ukazujú média. Ja chcem skôr poukázať na to, že v každom z nás sa skrýva niečo dobré a v niektorých z nás aj čosi bláznivé...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Žijem v normálnej rodine. Verím v Boha, chodím do kostola, študujem na vysokej škole. Ak stretnem človeka, ktorého poznám, pozdravím sa, usmejem sa a ak mám čas, prehodím pár slov. Žijem tak, aby sa moji rodičia za mňa nemuseli hanbiť. No verte alebo nie, občas mám chuť vyviesť niečo úplne bláznivé alebo aspoň vytvoriť situáciu, v ktorej sa nebudem riadiť pravidlami. Spomeniem aspoň jednu:

- ak sa prechádzam po škole a vidím zatvorené dvere učebne, v ktorej sa práve učí a z vonkajšej strany sú kľúče, pociťujem nutkanie pretočiť kľúčikom a zamknúť študentov a prítomného vyučujúceho :)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Mám 21 rokov. Ako cítim sa dospelo, no to malé dieťa sa vo mne z času na čas prebudí a túži robiť bláznovstvá. Ak stretnem niekoho podobne bláznivého, tak určite s ním:

- budem behať po daždi, nech zmoknem až do nitky, tak ako sa mi to stalo v detstve...

- vyjdem na ten najvyšší vrch, ktorý v daný moment bude nablízku a vykričím všetko, čo som kedy chcela vykričať do celého sveta...

Už len za seba môžem povedať, že sa snažím žiť tak, aby som si každý večer mohla povedať, že aj tento deň stál za to. Viem, že v každom z nás je mále dieťa, ktoré by sme mali z času na čas vypustiť, nech sa vyblázni. Nepotrebujem byť v živote zahrnutá hodnotnými vecami, stačí mi, ak budem obklopená skvelými ľuďmi, s ktorými strávim neopakovateľné chvíle. Nechcem spomínať na to, čo všetko som si v živote kúpila. Túžim, aby moje spomienky boli o tom, s kým som čo zažila.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Takže, hŕŕŕ za novými zážitkami.

Nech každý deň stojí za to!

Eva Faithová

Eva Faithová

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som bytosť tešiaca sa z maličkostí. Žijem tu a teraz a snažím sa vychutnať si každú chvíľku v živote na 120 percent. Milujem svoju rodinu a ľudí, ktorí mi počas života maľujú farebné dúhy... Zoznam autorových rubrík:  Cez kľúčovú dierku - príbeh naSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu